Chì pruduce a pressa di precisione à alta velocità?

Pressa di precisione MARX-125T Knuckle Type High Speed

L'industria di a fabricazione hè sempre in cerca di novi modi per migliurà a produtividade, l'efficienza è a qualità di pruduce una varietà di prudutti.In l'industria elettrica, presse di precisione d'alta velocità sò un strumentu impurtante in a produzzione di statori per trasformatori, generatori è muturi elettrici.U strumentu principale necessariu per stu prucessu hè un laminatore di precisione d'alta velocità.

Presse di precisione d'alta velocità per i statori sò pensati per a produzzione di statori à alta velocità è in volumi elevati, mantenendu un'eccellente precisione è precisione.Stu equipamentu hè ideale per a produzzione di statori per mutori elettrici, generatori è trasformatori.A stampa pò pruduce una larga gamma di laminazioni di statore, da statitori chjuchi à statori più forti.

U 125 tonpressa di precisione à alta velocitàhè a macchina di produzzione di statore di fiducia per l'industria elettrica.A stampa 125-ton hè capaci di cuntrullà a precisione di u pruduttu è hè capaci di pruduce più pruduttu in menu tempu.Cù una dimensione di lettu di 1500 mm x 1000 mm, a pressa hè adattata per grandi travaglii di stampa.

Presse di precisione d'alta velocità per i statori anu certe caratteristiche di l'equipaggiu chì sò essenziali per pruduce prudutti di statore di alta qualità cun alta precisione.Eccu alcune caratteristiche di l'equipaggiu di presse di precisione à alta velocità:

1. Mutore d'alta velocità: U mutore d'alta velocità hè utilizatu com'è fonte di energia di a stampa.U mutore elettricu furnisce a putenza è u torque necessariu per guidà a stampa in modu coerente, rapidu è precisu.

2. Sistema di cuntrollu di precisione: presse di precisione d'alta velocità anu sistemi di cuntrollu chì regulanu diversi aspetti di l'operazione di stampa, cum'è a vitezza di colpu, a prufundità di cuntrollu, a forza è a precisione di pusizioni.Questi sistemi di cuntrollu sò critichi per assicurà a qualità di u produttu necessariu è a coerenza di a produzzione.

3. Tecnulugia di muffa: a pressa di precisione d'alta velocità adopta a tecnulugia di muffa più avanzata, chì aiuta à ottene dimensioni di u produttu precisa è precisa.

 


Tempu di post: 13-mar-2023