Dopu à guasi trè anni di l'impattu di a nova epidemia di a curona, a regione Asia-Pacificu hè finalmente in traccia di riapre è di ricuperà ecunomicamente. Cum'è a principale rete internaziunale di cummerciu è d'investimentu in u mondu, l'Associazione di i Centri di Cummerciu Mundiale è i so membri di u WTC in a regione stanu travagliendu inseme per dà un impulsu attraversu una seria d'eventi cummerciali chjave chì daranu un forte impulsu à a ripresa di l'imprese regiunale mentre ci avvicinemu à a fine di u 2022. Eccu alcune iniziative chjave in a rete regiunale.
Una grande delegazione cummerciale da a Cina hè ghjunta à Kuala Lumpur u 31 d'ottobre cù un volu charter di Southern Airlines per participà à a China (Malaysia) Commodities Expo (MCTE) 2022. Questa era a prima volta dapoi l'epidemia chì a Pruvincia di Guangdong in Cina hà urganizatu un volu charter per espone à l'eventu, aiutendu i pruduttori di a pruvincia à superà e restrizioni di viaghju transfrontaliere causate da l'epidemia. Dui ghjorni dopu, Dato' Seri Dr. Imosimhan Ibrahim, Direttore Generale di Gruppu di WTC Kuala Lumpur è Presidente di u Cumitatu Consultivu di i Membri di a Cunferenza è Mostra di l'Associazione di i Centri di Cummerciu Mundiale, s'hè unitu à un numeru di funzionari guvernamentali è dirigenti d'imprese da a Cina è a Malesia per lancià duie mostre, China (Malaysia) Commodities Expo è Malaysia Retail Technology & Equipment Expo, à u WTC Kuala Lumpur. U World Trade Center gestisce a più grande struttura espositiva in Malesia.

"U nostru scopu generale hè di ottene un sviluppu mutuale per tutte e parte sustinendu eventi urganizati lucalmente. Semu fieri di a nostra participazione è di u nostru sustegnu à a Fiera Cummerciale Cina (Malesia) 2022 è à a Fiera di Tecnulugia è Attrezzature di Vendita al Dettagliu sta volta per aiutà e fiere cummerciale lucali in l'abbinamentu cummerciale è u scambiu cummerciale." U duttore Ibrahim hà dettu questu.
Quì sottu hè u situ web originale di WTCA.
A WTCA s'impegna à stimulà a ripresa di l'imprese in APAC
Dopu à guasi trè anni di pandemia di COVID-19, a regione Asia Pacificu (APAC) hè finalmente in traccia di riapre è di fà una ripresa ecunomica. Cum'è una rete mundiale di punta in u cummerciu è l'investimentu internaziunale, l'Associazione di i Centri di u Cummerciu Mundiale (WTCA) è i so membri in a regione anu travagliatu inseme per dà un impulsu cù una seria di prugrammi maiò mentre a regione si prepara versu una fine forte di u 2022. Quì sottu sò alcuni punti culminanti di a regione APAC:
U 31 d'ottobre, un grande gruppu di dirigenti chinesi hè ghjuntu in Kuala Lumpur per via di un volu charter per participà à l'Expo Cummerciale Malesia-Cina (MCTE) 2022. U volu charter di China Southern Airlines hè statu u primu volu regulare di u guvernu cinese di Guangdong dapoi l'iniziu di a pandemia cum'è un modu per allentà e restrizioni di viaghju transfrontaliere per i pruduttori di Guangdong. Dui ghjorni dopu, Dato' Seri Dr. Hj. Irmohizam, direttore generale di u gruppu WTC Kuala Lumpur (WTCKL) è presidente di u Cunsigliu Consultivu di i Membri di e Conferenze è Esposizioni WTCA, s'hè unitu à altri dirigenti guvernamentali è cummerciali di Malesia è Cina per lancià sia l'MCTE sia a RESONEXexpos in WTCKL, chì gestisce a più grande struttura espositiva di u paese.
«U nostru scopu generale hè di sustene l'eventi lucali potenziali è di cresce inseme. Cù a nostra vasta rete di contatti, vale à dì a nostra participazione à a Malaysia China Trade Expo 2022 (MCTE) è RESONEX 2022, simu fieri di aiutà l'eventi cummerciali lucali in l'abbinamentu cummerciale è u networking cummerciale», hà dichjaratu u duttore Ibrahim.
U 3 di nuvembre, PhilConstruct, una di e più grande fiere di custruzzione in a regione APAC, hè stata ancu tenuta à u WTC Metro Manila (WTCMM) per a prima volta dapoi l'iniziu di a pandemia. Cum'è u principale centru espositivu di classe mundiale in Filippine, u WTCMM furnisce l'infrastruttura perfetta per PhilConstruct, chì e so esposizioni includenu parechji camion grossi è macchinari pesanti. Sicondu a Sra. Pamela D. Pascual, presidente è CEO di u WTCMM è direttore di u cunsigliu di amministrazione di u WTCMA, u centru espositivu di u WTCMM hè assai dumandatu cù novi clienti riservati regularmente. PhilConstruct, una mostra unica è pupulare, hè stata ancu prumossa attraversu a rete WTCA cum'è unu di l'eventi pilotu di u prugramma d'accessu à u mercatu WTCA 2022, chì hà u scopu di furnisce à i membri di u WTCA maggiori benefici concreti per a so cumunità cummerciale lucale furnendu opportunità è un accessu miglioratu per i membri di l'imprese per entre in u mercatu APAC attraversu eventi presentati. A squadra di u WTCA hà travagliatu strettamente cù a squadra di u WTCMM per sviluppà è prumove un pacchettu di servizii à valore aghjuntu, dispunibule solu per i membri di u WTCA è e so rete cummerciale.
«L'interessu per l'Asia Pacificu, in particulare per l'industria di a custruzzione in Filippine, cum'è dimustratu da a numerosa participazione di cumpagnie espositore straniere à Philconstruct, hè statu eccezziunale. A scelta di Philconstruct di participà à u prugramma WTCA Market Access hè stata una scelta eccellente postu chì sta cullaburazione hà rinfurzatu ancu di più u putere di a rete WTCA», hà dettu a signora Pamela D. Pascual.
U 5 di nuvembre, a China International Import Expo (CIIE), a principale fiera cummerciale cinese per i beni è i servizii impurtati in Cina, s'hè tenuta in Shanghai, Cina. Sustenuta da WTC Shanghai è ottu altre operazioni è partenarii WTC in Cina, a WTCA hà lanciatu u so terzu prugramma annuale WTCA CIIE per furnisce accessu à u mercatu à i membri WTCA è à e so cumpagnie affiliate in u mondu sanu per mezu di un approcciu ibridu cù un stand fisicu à CIIE gestitu da u persunale WTCA è una presenza virtuale gratuita per i participanti stranieri. U prugramma WTCA CIIE 2022 hà presentatu 134 prudutti è servizii da 39 cumpagnie in 9 operazioni WTC straniere.
Da l'altra parte di a vasta regione, l'esposizione virtuale Connect India urganizata da a squadra di WTC Mumbai hè in corsu dapoi u principiu d'aostu. Cum'è un'altra fiera cummerciale prisente in u prugramma d'accessu à u mercatu WTCA 2022, Connect India hà attrattu a participazione di più di 5.000 prudutti da più di 150 espositori. Più di 500 riunioni di matchmaking sò previste per esse facilitate trà venditori è cumpratori via a piattaforma di l'esposizione virtuale WTC Mumbai finu à u 3 di dicembre.
«Semu assai fieri chì a nostra rete mundiale cuntribuisca attivamente à a ripresa di l'imprese in a regione APAC offrendu strutture è servizii cummerciali di classe mundiale. Cum'è a più grande regione di a famiglia mundiale WTCA, copremu più di 90 grandi cità è centri cummerciali in tutta a regione APAC. A lista cresce è e nostre squadre WTC travaglianu senza tregua per serve e cumunità cummerciali in mezu à tutte e sfide. Continueremu à sustene a nostra rete regiunale cù prugrammi innovativi per i so sforzi per fà cresce u cummerciu è a prosperità», hà dettu u sgiò Scott Wang, vicepresidente di WTCA, Asia Pacificu, chì hà viaghjatu in a regione per sustene queste attività cummerciali.

Data di publicazione: 26 di nuvembre di u 2022